Psie zápasy

26. května 2007 v 10:20 | Leea |  POMOC ZVIERATKÁM!!!
Psie zápasy!...niekto sa o to zaujíma, niekto ani newie, že to existuje...niekto si myslí, že to je kruté, iný si myslí, že je to zábava...., ale aké sú vlastne psie zápasy? O čom to je?
Vie niekto vôbec čo sa na takých psích zápasoch "bez pravidiel" deje? Áno, ľudia si môžu ľahko dostať na zápasi psov, väčšinou sa majiteľia dohodnú a nechajú bojovať svojich dvoch psov medzi sebou, ten ktorý sa prvý vzdá ten prehráva psie zápasy "s pravidlami" pri ktorých ani jeden pes nezomiera, drvivá väčšina psích zápasov je však "bez pravidiel" a takéto prevádzanie pích zápasov je trestné a zároveň otrasné. Veľa ľudí si myslí, že bojové plemená sú len na to, aby zabíjali. Nie je to tak, je síce pravdou, že bojové plemená boli vyšlachtené na základe toho, aby sa vyšlachtilo kvalitné bojové plemeno, je pravda, že tieto psy majú obdivuhodný temperament a majú game s porovnaním iných psov a, že bojujú radi. Psie zápasi "bez pravidiel" však nie su obyčajným bojom dvoch psov..NIE.....sú to boje psov, ktoré sú navzajom huckané prosti sebe....takéto psi ľudom neurobia nič, čo však urobia zo slabším psom hodeným do ringu?Bolo by vám príjemné pozerať sa na to, ako slabší pes podlieha tomu silnejšiemu a nakoniec z toho slabšieho psa, zostane len kaluž krvi?Mne to príjemné nieje, ale je veľa "machrov" čo si bojové plemeno kupujú len kvôli jednej veci a potom sa majitelia svojich bojóvých plemien čudujú, že nimi každý opovrhuje a každý zazerá. Dostanme sa však k tomu, ako sú tieto psi trénované na zápasi. Psi sú tak isto celý deň zavreté v klietkach, alebo priviazané vonku, psi sú inak veľmi kludné, len keď nastane tá pravá chila stanu sa z nich besné monštrá. Psi sú veľmi dobre živené, aby boli silné, zásadou "zápasov bez pravidiel" je to, že do ringu je vždy hodený silnejší a slabší pes, aby sa diváci amali na čom zabávať!Psi sú cvičené ozaj kruto, behajú za autami, musia bez presávky posilovať, napr. na bežiacom páse, sú priviazané reťazami,aby si nemohli oddýchnuť. Veľa z nich padá od únavy. Všade je uz zvykom, že po uliciach chodia rôzny díleri a kradnú malé, ale i veľké psy, ktoré sú napr. priviazané pred obchodom a čakajú na svojho milovaného pána, díler psa ukradne a za veľké prachy ich predá organizátorovi psých zápasov. Tí už potom vedia čo s ním, je však isté, že sú vrhnuté do ringu kde bojuju s vycvičeným psom o holý život.......Je to hrozné, ale je to tak proste niektorý ľudia sú špiny, nie aby boli vďačný za tieto úžasné bojové plemená, využívajú ich aby si zvýšili ego a potom to tak dopadne.....Sem vám dám jeden článok, ktorý hovorí o psích zápasoch, ale tieto zápasy sú "s pravidlami"

PSI V RINGU:

Niektorí psie zápasy zatracujú a tvrdia, že ide o týranie zvierat. Chovatelia pitbullteriérov, staffordshirských bullteriérov a ďalších takzvaných bojových plemien zase tvrdia, že tieto psy v aréne vôbec netrpia. Naopak, že k boju boli vyšľachtené a zápasiť chcú. A ešte niečo. Že pre ľudí nie sú nebezpečné a... že milujú deti. (nie na obed...). Útočia len na zvieratá a dokonca, že je veľmi problematické vycvičiť ich na boj proti človeku. Jedno z týchto tvrdení som si overil na vlastnej koži. U istého chorvátskeho chovateľa, ktorý mal asi päťdesiatku pittbulteriérov. Nechal ma totiž v ohrade s nimi samého, nech sa pohráme... O tom, že tie milé zvieratká, ktoré sa ku mne túlili, oblizovali ma a radostne na mňa vyskakovali, boli výhercovia niekoľkých zápasov v ringu som sa dozvedel až dodatočne... Keby som to vedel predtým, ťažko by som sa k nim priblížil. Či ale tieto zvieratá v aréne skutočne chcú zápasiť, alebo len robia radosť svojim pánom... neviem. Môžem len opísať a hlavne ukázať, čo som mal možnosť počas tajného zápasu v Chorvátsku vidieť a nafotiť. UPOZORŇUJEM, ŽE FOTOGRAFIE SÚ LEN PRE SILNÉ

dog2.jpg
Takmer všetky tieto milé psíky majú skúsenosti z arény. Je medzi nimi dokonca niekoľko šampiónov.
dog13.jpg
Pred zápasom musia súperov odvážiť. Ich váhy by sa mali aspoň približne zhodovať. Bývajú okolo toho nepríjemné hádky a podozrenia z porušenia vážiaceho zariadenia. Každý chovateľ totiž preventívne nosí svoje a trvá na tom, že sa musí použiť práve to jeho. Niekedy, keď je preukázateľný váhový rozdiel, ponúkne majiteľ ťažšieho psa protivníkovi výhodnejšiu stávku...
dog12.jpg
Ďalším krokom je umývanie psov. V minulosti totiž niektorí chovatelia posypávali srsť svojho psa drogou. Mimochodom, každý chovateľ umýva protivníkovho psa, čo tiež vypovedá o tom, že po ľudskom mäse tieto zviertá obyčajne neprahnú...
dog11.jpg
V ringu sú obidvaja majitelia, rozhodca a samozrejme psy. Tie vyrážajú proti sebe z protiľahlých rohov. Majitelia ich môžu len uvoľniť. A povzbudzovať. Prípadne rozdeliť. Inak nesmú zasahovať. Ak niektorý zo psov stratí záujem o boj, uteká, alebo nevybehne zo svojho rohu proti súperovi, rozhodca zápas ukončí. Aj keby majitelia protestovali.
dog10.jpg
Po prvom útoku je všetko na psoch. Rozhodca len dáva pozor na tých niekoľko pravidiel, ktoré v ringu platia. Predovšetkým na to, či psy iú do boja dobrovoľne a či ich majitelia okrem pokrikov nezasahujú do boja.
dog9.jpg
Okrem stávky medzi majiteľmi, ktoré sa zvyčajne pohybujú od dvoch do desaťtisíc dolárov stávkujú samozrejme aj diváci počas zápasu. Tu však ide zväčša o stovky...
dog8.jpg
dog7.jpg
dog6.jpg
Mimochodom, tie drevené kolíky, ktoré majú majitelia v rukách nie sú na "fyzické povzbudzovanie", ale ako pomôcka, keď psov musia od seba oddeliť. Vtedy im kolíky strčia medzi čeluste...
dog5.jpg
dog4.jpg
Pohľad na skrvavené psy nie je príjemný, ale údajne sú to len povrchové zranenia, ktoré si zvieratá ledva uvedomujú. Aspoň tak mi to tvrdili skúsení diváci okolo mňa. Ich prah citlivosti je vraj posunutý omnoho ďalej, než u bežných plemien. A smrť psa v ringu je podľa nich skôr výnimkou. Hovoríme však stále o bojových plemenách. Nie o vlčiakoch...
dog3.jpg
Výherca a jeho majiteľ. Niekoľko mesiacov si teraz bude užívať a zbierať sily na ďalší zápas... Ten pes, samozrejme...
Tieto zápasy "s pravidlami"---čo mám o nich povedať? Je to zlé? Je to dobré? Radšej nekomentujem..........premňa sú podraz tie zápasy kde psy idú buď na život, alebo na smrť, kde sa vie, že živý sa vráti iba jeden, najviac ma trápi to, že vďaka takýmto ľuďom sa ľudia bpjových plemien boja a posudzujú ich hneď ako ich vidia. Bojové plemená sú to najúžasnejšie na tomto svete, pretože taký pes s takým charakterom sa nenájde často, ako napr "Americký pitbulteriér" a podobne, ľudia ich odsudzujú na základe toho čo o nich počuli ale to čo tomu predchádzalo ich nezaujíma. "Pitbul napadol človeka" to je to hlavné, ale to, že ten človek ho dráždil železnou palicou, to už nezaujima nikoho. "Pitbul vyhodený von oknom" pán sa ho chcel zbaviť lebo ho prestal baviť. ľudom to nieje až tak lúto, ako keby zabili iné plemeno.....je to tak a to ma najviac trápi,.....ja mám doma pitbulov dvoch a SOM SI ISTÁ že mi nikdy nič nurobia, sú moji, viem aký sú a preto sa nebojím, že im "praskne v bedni".....a vždy si pamätajte "AKÝ PÁN, TAKÝ PES"....
 


33 lidí ohodnotilo tento článek.

Anketa

Klik sem, ak si tu bol/a!!!

KLIK

Komentáře

Zobrazit vše (598)
Zobrazit starší komentáře

501 Hudson Hudson | 24. února 2010 v 10:11 | Reagovat

[493]: Přirozené by to bylo pokud by neexistovala moderní civilizace a neběhali by tady vyšlechtěný plemena. Už samo to že je to plemeno vyšlechtěno není přirozené tak si laskavě uvědomte o čem to tady vlastně mluvíte. Tito psi byli vyšlechtěnni zejména na hon a hlídání ve stáré anglii. Až při kolonizování Ameriky si sebou chudší Angličané brávali své mazlíky sebou a následně křížili s Am. buldokem a vznikl pitbull. Až v americe se začaly pořádat zápasy ve velkém. Nicméně je to sto let, dvěstě let? To není žádná vrozená přirozenost ale jen lidský rozmar. Takže ten kdo to neodsuzuje na 100% je naprostý ubožák nechápající dobrotu lidské a zvířecí duše. Stejně tak se mužete jít někam porvat do hospody s nožem v ruce a řezat lidi do krku a tvrdit že to je pro vás přirozené...

502 dnao dnao | 25. února 2010 v 16:47 | Reagovat

Hela: no podla mna kaukazsky-stredoazijsky ovciak tiez patria medzi jedne najsilnejsie psy,,,,a to ze by pitbul nevydrzal ani 3minuty s kanarskou dogou,,,taak to tiez nevies povedat,,,vela bojovych plemien je vyrovnanych,,,,,a ziadnee nie je podla mna o triedu silnejsie

503 havko 11 havko 11 | E-mail | 27. února 2010 v 9:13 | Reagovat

jezis chudaci...aj zvieratka maju svoje prava!!!to neni len tak...vy ich tam tyrate!!!a pritom psikovia su take  pekne zvieratka!!a my doma jedneho asi  budeme mat a ptm...on sa bude mat nananajlepsie ....ja ho budem rozmazlovat a ne takto tyrat!!!chudaci...ja na niekoho aspon myslim..ved havovia su uplne uzasni!!!! :-(

504 marek marek | 8. března 2010 v 14:38 | Reagovat

toto je chore dosiahnut vinimocnost plemena tymto sposobom je to brutalne a odporne nechapem jak sa moze niekto na toto pozeraj a zaplatit za to ..=( chodte sa liecit

505 kkk kkk | 11. března 2010 v 17:14 | Reagovat

viete co pani, dajte si vy do ruk noze a palice a bite sa medzi sebou... nechapem na co pouzivate psov na ukojenie svojich divnych potrieb...
UBOHE!!! :-!

506 IDIOTI IDIOTI | E-mail | 18. března 2010 v 10:02 | Reagovat

[401]:ste skurveny kokoti na vas bych pustil je .....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kreteniiiiii!!!!!!(chcipni v krecich) O_O

507 musapeta musapeta | E-mail | 20. března 2010 v 20:42 | Reagovat

naozaj ste nie normalny tak takto ubližujete zvieratam ste velmi chorý O_O

508 tralala =P tralala =P | 15. dubna 2010 v 20:16 | Reagovat

suhlasim s tym nazorom ze ktory pes je najsilnejsi sa urcit neda pretoze to je idividualne .. ale myslim ze najväcsiu sancu o toto prvenstvo ma asi bully kutta :-)

509 miso miso | 15. dubna 2010 v 20:22 | Reagovat

suhlasim s tym nazorom ze ktory pes je najsilnejsi sa urcit neda pretoze to je idividualne .. ale myslim ze najväcsiu sancu o toto prvenstvo ma asi bully kutta a jemu podobne plemena :-)

510 dano dano | 17. dubna 2010 v 15:52 | Reagovat

bully-akoze bulterier?? ,,,a kutta-to je skarakta coho?:)

511 miso miso | 17. dubna 2010 v 19:37 | Reagovat

na tuto otazku ti bohuzial neodpoviem :-( pokusim si najst daake info. a potom ti poviem :-D .. iba viem ze to je pakistansky pes tak mozno nieco stym to ma spolocne ..

512 Vykuř mě Vykuř mě | 20. dubna 2010 v 13:18 | Reagovat

Psí zápasy jsou největší pičovyna a hnus který kdo vymyslel a zmrdovy co to organizuje bych nejradši rozšlapal hlavu!! A nebo bych nazuřeného pitbula poslal na něho !!! A všichni co se učastní psích zápasu jsou totální zmrdi !!! 8-)  ;-)

513 miso miso | 21. dubna 2010 v 17:39 | Reagovat

suhlasim stebou

514 dano dano | 29. dubna 2010 v 23:00 | Reagovat

aj tak vsade kde citam tak sa dozvedam ze stredoazijski ovciaci,kaukazsky ovciaci,anatolske pastierske psy(kanagaly),spanielske mastiny,,,su omnoho silnejsie,nebezpecnejsie,nepremozitelnejsie ako pitbuly,stafordy,,,

515 antyfa antyfa | 10. května 2010 v 10:06 | Reagovat
516 miso miso | 17. května 2010 v 22:35 | Reagovat

[514]: tak ale zas ber do uvahy kolkorkat su apbt mensie

517 dano dano | 22. května 2010 v 17:33 | Reagovat

sak hej,,to je tiez pravda

518 MartinML MartinML | E-mail | 29. května 2010 v 14:12 | Reagovat

Ja osobne som proti týmto zápasom, podľa mňa je to neľudské, či je alebo nieje bojový pes aj s posunutým prahom bolesti.

Ale neskutočne ma vytáča, keď na Slovensku máme ochranu vlka. Máme rodinu v Slovenskom Raji-časť Betlanovská dolina, tam najdete cintorín psov, psov, ktorých vlci žožrali. V roku 2008 som našiel 11 zabitých psov medzi nimi 1 rotvailer, 2 slovenské ovčiaky a potom rôzne zmesky. Ráno som bol na hríboch a vymákol som vlka ako žral psa, myslel som, že utečie zlakne sa ma. Zarazila ma jeho úžastna velkosť a hrdosť. Obehol ma dokolečke a v pohode odklusal. Ja som myslel, že sa mi sníva.
Takže žiadna ochrana vlkov, ak vstúpite do Sl. Raja, môžete mať plemeno aké chcete, pustite ho večer keď sa zotmie, uvidíte čo sa stane. A ak to nespravia vlci, tak potom druhá škodná sú tu cigáni.

519 dano dano | 3. června 2010 v 18:04 | Reagovat

MartinML : noo heej lebo vlci su vo svorke viaceri,,,ale skus pustit  jedneho stredoazijskeho ovciaka na jedneho vlka,,,kto koho zozerie:)

520 vojtik vojtik | E-mail | 16. června 2010 v 17:18 | Reagovat

takto ublizujete zvieratam :-!

521 carla carla | 28. června 2010 v 12:54 | Reagovat

že sa nehanbite take robyt psom

522 Ell Ell | 5. července 2010 v 17:45 | Reagovat

BOJOVE PLEMENA neexistuju!!!!
Zapiste si to za usi a nikdy ani neexistovali!!!
Su len PRACOVNE PSI!!!
Aj tak ste vsetci dobry de . . li ked toto vas naozaj zaujma!!!

523 Nádlí - webmaster :D Nádlí - webmaster :D | Web | 2. srpna 2010 v 0:01 | Reagovat

Ale sa tu rozrastajú tie komentare, naozaj som si nemyslela, ze tema "psie zapasy" a vlastne vseobecne "bojove plemena" budu niekoho zaujimat, ale som rada ze to tak nieje, dodnes sa po mne otacaju ludia a prevracaju ocami, ked idem s mojim pitbulom po vonku, na voditku, na kratko, no stale maju komentare o tom aky su to zabijaci :)
a Ell ma pravdu.. ziadne bojove plemena, pracovne psy... :)
komentujte dalej, zaujimaju ma vase nazory.. aj ked pravdu povediac :D nad niektorymi sa pozastavujem :D ale tak, kazdy mame vlastnu hlavu :)

524 Meggie Meggie | E-mail | 5. srpna 2010 v 23:01 | Reagovat

Ja mám doma american staffordshire terrier a  keĎ  s  ním idem na prechadzku
tak každý na mňa pozerá to prečo nemá náhubok ... pritom ho držim čo najkratšie... ale stale opakuju to je zabijak ( podla mna to tak nieje, pes sa správa tak ako sme ho vychovali .. a niesú bojové ale ťažné psy;-))  ... a ritom bude mať rok :-) ... každy sa ho bojí ... pritom je to zlaté ,rozkošné zvierátko) A počuva ma na slovo :-) (vsetky pokyny čo poznám ) :-D

525 sano sano | E-mail | 13. září 2010 v 9:36 | Reagovat

nechapem ako mozu takeo krasne psiky a plemena davat do zapasov..nenasam to nech si to vyskusa majitel toho psa a da sado klietky medzi troch rozburacenych pitbullov a nech si to skusy......

526 adrian adrian | E-mail | 21. září 2010 v 8:30 | Reagovat

kokoti tiraju psi skurvenci

527 mato mato | E-mail | 2. října 2010 v 19:15 | Reagovat

amstaf je kral zapasy odsudzujem ale ten pes to ma vsebe a kludom je uzasny najlepsi psie plemeno nasvete vo vsetko co robi vynika

528 superhobby superhobby | 4. října 2010 v 20:02 | Reagovat

ja sama nechapem ako to mozete robit...ved ja by som ho ano balicou alebo bicom nebola schopna udriet :-!  :-!  :-!  O_O  O_O  O_O

529 lenka lenka | 8. října 2010 v 20:17 | Reagovat

chuda :-(  :-(  :-(  :-(  :-(  :-(  :-(

530 jakub jakub | 8. října 2010 v 20:36 | Reagovat

ste obycejna hovada humus ja se stydim ze takovi lide kteri tomu dopusti vubec zijou

531 debili debili | 27. října 2010 v 14:17 | Reagovat

fakt hnusne dajte sa lecit!!debili sprosty!! :-(  :-(  :-(  :-(  :-(  :-(  :-(  :-(  :-(  :-(  :-x  :-!

532 Hudson Hudson | 2. listopadu 2010 v 12:37 | Reagovat

[523]:
To víš, musíš na ty lidi co se otočí udělat ironicky "BaF"... Nebo "BU BU BU ty malá...<!>" :D:D:D ja si vždycky svýho stafíka taky beru do náruče když proti mě jde ženská s jorkem na vodítku a už tři kilometry před náma ho schvává mesi svá ňadra :-x

533 Nikola Nikola | 27. listopadu 2010 v 13:58 | Reagovat

je to hnusne nevychovane ktore konaju len somari :-(

534 pele321 pele321 | 7. prosince 2010 v 14:58 | Reagovat

Žasnem čo všetko ľudia navymýšľajú. Psie zápasy neschvaľujem ani neodsudzujem, nad tým nech filozofuje niekto iný. Ale napísať, že vlk zožral rotvajlera, tak to už hej. Okrem toho, že je to vlastne kanibalizmus, tak priemerná hmotnosť vlkov na slovensku je 30-45 kg a bájky o 80 kilových vlkoch ... Tak niekde na sibíri, ďalekom severe alebo v rozprávke. Ten rotvajler musel byť buď šteňa, alebo starý alebo už zdochnutý :-) Mohla ho skoliť tak svorka ale jeden asi ťažko prihliadnúc aj k povahe, jeden nikdy neútočí, útočia v svorke. A predsudky voči akýmkoľvek psom aj bojovým môže mať len človek čo v živote nikdy som psami nič nemal spoločné okrem toho že ich z diaľky videl z okna autobusu, alebo taký čo o nich vôbec nič nevie a zrejme ich ani nikdy nepochopí. K nadávkam sa znižovať nebudem.... A len tak naokraj: PES NIEJE HRAČKA pre paničky na rozmaznávanie, rozmaznaný a nevychovaný pes nieje človeku na radosť, ale na starosť a potom vznikajú kadejaké mediálne kauzy, že pes utiekol a napadol ...., pes pohrýzol .... atď. Škoda reči ... Niekedy mám pocit akoby celý národ slovenský načisto osprostieval. Česť výnimkam!

535 Bra Tac Bra Tac | 25. prosince 2010 v 17:59 | Reagovat

Psí zápasy jsou hnus!!!!Je to zvíře,živý tvor!Nejlepší přítel člověka a takové to zacházení si nezaslouží!Já Pittbula doma mám a je to opravdu kousek dobře stavěný mohutný svalnatý pes,ale nikdy bych ho do tohodle nepustil!Je hodný a k lidem se chová hezky až na pár vyjímek kde je obezřetný a opatrný!Specielně se mu nevěnuji jen je teda tak dobrých 13hodin denne se mnou :)Záleží na majiteli jestli bude vůl a udělá z něj bestii a nebo dobrého a vyrovnaného psa :)

536 Diana Diana | E-mail | 5. ledna 2011 v 3:56 | Reagovat

Toto su nadherne plemena a zato ze vypadaju jak drsny psi este taky nemusia byt,vyzor klame.Napr pozrite sa na takeho spica maly chutny ale je to svina je horsi nez stafort hryzie to steka-to je zabijak :-D lenze je mali a krasny tak neni bojove plemeno. Ale povahu ma debilnu na kazdeho utoci.Cize spice ratliky a podobne su v skutocnosti horsi nez pitbuli,staordy abo bulici.kebycoli malicky tak by bojovi neboli ale co tie hoddogy hm? cize podla mna su agresivnejsi spice a podobne nech tych daju do aren to bude :-D  :-D

537 diushka diushka | E-mail | 5. ledna 2011 v 23:11 | Reagovat

ste fakt nenormalni? chudata psi si uvedomte co robite ako by ste sa citili kebize vas takto niekto vyuziva ste sproszy a zamislite sa nad tim co robiste [:tired:]  ???  O_O  :-(  :-(  :-?

538 SISKA SISKA | 6. ledna 2011 v 11:13 | Reagovat

hnus vy surovci ste normylny len tak ty psi vas pohrizu chudatka  ste hnusni vsak pes je vas kamos predsa O_O  :-x  :-(  :-!  O_O  O_O  O_O  O_O  O_O  O_O  O_O  O_O

539 kika kika | E-mail | 15. ledna 2011 v 14:00 | Reagovat

Je to hrozné! Ja by som im urobila to isté! kokotom!bože tie psy sú úplne vychrtlé!omg! kebyže týmto zápasom možem zabrániť ihned to urobím aj keby ma to malo stáť život! je to nechutné.a ja zvieratá milujem najme psy!nemám slov  na týchto idiotov! zabiť ich je málo :-(  :-(  [:tired:]

540 sander sander | 18. ledna 2011 v 21:33 | Reagovat

tieto psy ako stafbul amstaf pitbul ...ziadny z nich neni tak vydrbany a take agresivne plemeno ako je tupy nemecky ovciak...to je bojove plemeno..pretoze jeho inteligencia..myslim prirodzena(nie to, ze dokaze aportovat a podobne somariny) je nulovaaa...najagresivnejsi pes ktory nema problem sa pustit do zvierat a uz vobec nie do ludi...je uplne jedno aku ma silu stisku, ked ti 10x zahrizne do tvare...

541 togo togo | 17. února 2011 v 17:01 | Reagovat

Pcha,psie zapasi-hovadina

542 AST AST | 20. února 2011 v 18:22 | Reagovat

[502]:S kanarskou dogou nevidrzal any  3minuty Hmm  zalezy aky to bol pit bull ak sa  od malicka nesustredil na suboje nemal kondicku tak to je jasne  a ver tomu  keby si siel  ozaj do ringu  tak ta  kanarska doga nevidrzy  ani 2 tak  sa zamisly ked nevieš

543 palo palo | E-mail | 23. února 2011 v 18:38 | Reagovat

[501]: Sander nie ovciak je vydrbany ale ty!!!! a pitbull je na hovno!!! sak s nim ovciak pozameta ulice ak chce ty Chudak!! ovicak je ovela mudrejsi nez pitbull...atd a ma aj vacsi stisk a je to najmudrejsi pes zo vsetkych!!!

544 nikol nikol | 2. března 2011 v 14:40 | Reagovat

O_O  O_O  O_O  O_O  O_O  O_O  O_O  O_O  O_O  O_O  O_O  O_O  O_O  O_O  O_O  O_O  :-(  :-( ved chudaci psi to ich tyraju je mi stoho do plaču

545 f vsdvs f vsdvs | 2. března 2011 v 14:41 | Reagovat

:-( hrozne

546 LUBOS LUBOS | 3. března 2011 v 6:13 | Reagovat

NEVIEM CI JE TO DOBRE ALEBO ZLE ATLETI BEHAJU TIETO PSY BOJUJU DEJU SA AJ HORSIE VECI NA SVETE!!!!!

547 filip filip | 3. března 2011 v 14:30 | Reagovat

pitbull je najsilnejsi pes na svete nikto sa nemoze merat s jeho silou je to zabijak

548 andrej andrej | 3. března 2011 v 14:35 | Reagovat

pitbul je kral zabijakov vlciak je len hovno

549 pato pato | 3. března 2011 v 14:39 | Reagovat

vlciaky su hovna ty kokot pitbul ho znici za parv sekund len ho daj s nim do ringu par sekund a je po nom ma najvecsiu silu :-D

550 Veruna Veruna | 6. března 2011 v 18:58 | Reagovat

[519]: opovas se to skusit !!!! >:-(

551 Tereza Tereza | E-mail | 6. března 2011 v 19:04 | Reagovat

[512]:"PROC TYRATE PSY TO VAM NECO UDELALI ZLYHO??? NEJLEPSI PRATELE CLOVEKA SE PEROU MEZI SEBOU NECHAPU JAK TAKOVEHO CLOVEKA MUZE NEKDO MILOVAT TAK JAKO MILUJE CLOVEKA PES DERE MI TO SRDCE KDYZ NEKDE UKAZUJI FORKY S PSIMI ZAPASY NECHTE TOHO A DEJTE PSUM ZIVOT!!!!!!! :-(

souhlasim s osobou co s asi pravdepodobně jmenuje "vykuř mě" nesnasim psi zapasy je to odporne mam doma 2 bojovy psy a kdyz se perou tak mě to totalne dere nervy jeden muj pes je tulak chytla jsem ho u lomu a dovedla domu vychrtliho a zanetbanyho pravdepodobne ho nekdo tyral a jak sem pozdeji zjistila byl pojovej jako prase !!! a muj druhej pes je ze  psi stanice nastesti se nic zleho nestalo

552 tereza tereza | E-mail | 6. března 2011 v 19:09 | Reagovat

jak by se vam libilo kdybi vas nekdo trhal ostrymy zubi????!!!!! a jeste bi vas nutili abi jste se branili ale vy treba nechcete jak se potom ma cejtit ten pes kdyz ho strcite do ringu a on chce od tam ven protoze vi ze umre nebo ze bude brutalne oztrhanej :-|  :-( :-|

553 Mitkievic Mitkievic | 11. března 2011 v 16:43 | Reagovat

Vobec sa my to neluby pretože mam zvieratka rad :(

554 davide1222 davide1222 | E-mail | 6. dubna 2011 v 13:19 | Reagovat

vy kurvi kde bývate? si ta nadem ta zabijem ti kokotko  psie zapasi stop !!! :-(

555 kubík kubík | E-mail | 15. dubna 2011 v 12:09 | Reagovat

vi kokoti toto je pojebané sračstvo vi sa chojte bit do krvi

556 jaro jaro | E-mail | 2. června 2011 v 10:54 | Reagovat

Najlepší bojovím psom je keď už tak argentínska doga a psie zápasy sú surové nech vás daju bojovať na život a na smrť :-!  O_O

557 Luk Luk | 28. června 2011 v 16:14 | Reagovat

to sú fakt že idioti čo usporiadavajú také zápasi že sa nehambia ja by som sa prepadol od hamby debili :-|

558 TeeK TeeK | 6. července 2011 v 20:14 | Reagovat

Úbohý debilkovia ... Nič iné sa vám nedá povedať... :-|

559 Jan P. Jan P. | 7. července 2011 v 22:36 | Reagovat

rozdiel medzi pitbullom a kanarskou dogou je ako medzi leopardom a jaguarom.Jaguar je mohutnejsí a silnejsí.

560 amarylis amarylis | 13. července 2011 v 14:12 | Reagovat

ja mám doma ročného aziata a nikdy sa mi nestalo že by sa mi na prechádzke pobil s iným psom.. prečo? pretože nie som zakomplexovaná chudera a viem si psa zaopatriť tak aby sa nestal hrozbou pre okolie. A pre prípad že by došlo k napadnutiu iným psom napr. pitbulom, ktorý to robí s radosťou a ktorých sú plné sídliská nosím zbraň a verte že radšej ho rovno odstrelím akoby som sa mala pozerať na ten "zápas". :-!

561 abcd abcd | 5. října 2011 v 20:06 | Reagovat

Ja si myslím ze je to hnusne svinstvo.A tym,ktory hovoria ze je to normalne,ale aj tym ktory tieto zapasi/y
usporiadavajú,by som zo srdca doprial,stretnut sa zoci-voci takemu trenovanemu vlciakovi

562 PGchem PGchem | E-mail | Web | 31. října 2011 v 18:05 | Reagovat

Ten čierny pes sa strašne podoba na mojho mazlíčka :P akurat moj je pes nie sučka, ako bitka medzi psami je normalne, ale chovat ich kvoli tomu, to mi pride ako vycvik vojakov a stavkuju velmoci kto vyhra. Moj pes je prvom rade moj psik a nie prostriedok zarobku, rozmaznávam ho dosť ale samozrejme otial potial, neuznavam ani tych panelakovich psíčkarov čo ich 2x zoberu na 15min vyvenčiť a ich pes pozna len voditko. ja som smojim psom od rana do vecera všade je somnou, ked pracujem tak si lahne a počka pekne ako primne.

563 havinko0905 havinko0905 | 22. listopadu 2011 v 19:25 | Reagovat

Boha tych ludi by som vystrielala alebo by som spravila to iste....preco musia tyrat take nadherne a bezbranne zvieratka..=( ved to je ubohe keby som si mohla priat jedno oprianie tak by to bolo STOP TYRANIU ZVIERAT...=( je mi ich velmi luto....=( svine ludske....=( :-(  :-(  :-(

564 havinko0905 havinko0905 | 22. listopadu 2011 v 19:27 | Reagovat

a najhorsie je ze to nezastavi nikto... :-( a ty ludia sa na tom bavia....to je hrozne... :-(  :-(  :-(

565 Bogdan Pavel Bogdan Pavel | E-mail | 8. prosince 2011 v 13:30 | Reagovat

[506]: súhlasím,

566 Bogdan Pavel Bogdan Pavel | E-mail | 8. prosince 2011 v 13:35 | Reagovat

[506]: súhlasím,Bol som na výstave teriérov v Košiciach na alpínke a tam som videl ako niektorí psy na seba zazeraly a vrčaly na seba a to mi stačilo.

567 STEPAN31Beljakov STEPAN31Beljakov | E-mail | Web | 19. prosince 2011 v 5:14 | Reagovat

Аренда авто только здесь- <a href="http://vipavto.com.ua/"> www.vipavto.com.ua</a>

568 Helena Helena | E-mail | 29. prosince 2011 v 17:52 | Reagovat

[501]: čo si o tom myslím? že netrpia? nie je to pravda! mojej pitke keď vonku nejaký debil prestrelil kolenný kĺb, tak prišla za mnou, v očiach mala strach a bolesť, valili sa jej slzy, asi prečo? lebo necíti? nie! je to tvor, ktorý pri zápasoch má toľko adrenalínu, že necíti, to je ako keď ty po búračke necítiš bolesť. Ale potom to príde, nevieš sa po bolesti ani pohnúť, len v tom je rozdiel. Je to týranie psov! Patrí do väzenia? áno! každý kto takéto niečo potrebuje je chorý jedinec, ktorý nemá cit a každý jeden pes potrebuje láskavého a chápavého majiteľa. Je dané, že pes má IQ niekde okolo dvoj ročného dieťaťa, vie veľa vyvádzať, ale zodpovedné toto zviera za seba nevie ešte byť. Teda ten čo to tvrdí, ten čo to robí, je pre mňa bez citný idiot! Tyran. Veď vždy na takýchto zápasoch ide o veľa krvi, teda normálnemu človeku by to bolo nepríjemné na to pozerať, psychopatovi to dokonca môže robiť dobre. H

569 H2O H2O | 29. prosince 2011 v 17:55 | Reagovat

:) co tam po Pitbuloch, ja by som si pozrel v ringu 'prachovky' York... vs  Chihuahua  :) inak pekne komenty o vystavach, agresii, o strielani, panelakovych psov atd.. kazdy z Vas je ten 'najlepsi psickar' na svete ale ty druhy su zly (cize aj ja v tomto pripade, lebo nie som vy, ty, on, alebo konkretna ona), ty druhy su neznali. Mam skusenosti z viacerimi plemenami, zo psami v 'panelaku' ale aj v dome cvicenimi aj nie-cvicenimi a jedno si dovolim tvrdit - je to v majitelovi a preto by mali vydavat nieco ako zbrojak na psa aby aspon kazdy presiel zakladnou poslusnostou ako je bezrozporu privolanie . Hawk

570 toshi toshi | E-mail | 29. prosince 2011 v 19:04 | Reagovat

Je to chore.Ja by som to nikdy nespravil

571 MARTY MARTY | 29. prosince 2011 v 19:24 | Reagovat

TY BUZERTY CO TO PORADAJI BYCH TAM HODIL K TEM PSUM AT HO SEZEROU CURAKAAAAA

572 Tereza D Tereza D | 29. prosince 2011 v 21:33 | Reagovat

Mě se to naprosto příčí!!!Taky bych toho člověka dala do ringu bez jeho vlastní volby a aby byl tak rozbitý jak ti pejsci!!!

573 danka danka | 29. prosince 2011 v 23:07 | Reagovat

[571]: přesne tak :(

574 Petr Petr | 30. prosince 2011 v 10:32 | Reagovat

A mě to třeba vubec nevadí,je-li to nutné k udržení kvality chovu,každej chcete pita s takou povahou jakou má,ale budete si hrát na Dušíny a nepřipouštět jak se zé povahy dosáhlo ... Kupte se třeba pitomý ovčáky,když se vám toto tak nezamlouvá :D

575 rikky rikky | Web | 30. prosince 2011 v 13:04 | Reagovat

:(

576 bojovnik bojovnik | 30. prosince 2011 v 15:20 | Reagovat

tohle je ten nejvetsi hnus...ti co poradaji psi zapasy,nebo se jen jakoli ucasti bych nechala vechny popravit...zmrdi vsichni zkoncite v pekle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

577 Tomáš Tomáš | 30. prosince 2011 v 18:08 | Reagovat

Jo jo zkončí v pekle,hnedle vedle množitélu a lidí co plemena jen kurví :D :D

578 svetnasichzvierat svetnasichzvierat | Web | 30. prosince 2011 v 18:44 | Reagovat

Ahoj, máš moc krásnej blog, přijď se podívat ke mě, dík ;-)

579 Tereza D Tereza D | 31. prosince 2011 v 11:14 | Reagovat

ja si pita poridila ne diky jeho historii ale diky tomu ze jsou hodni krasni milujici a proste je to muj nejlepsi pritel....a ne kvuli jeho historii...kdybych ho chtela kvuili tomu tak tady nepisu ze je to hnus....

580 Petr Petr | 31. prosince 2011 v 15:39 | Reagovat

Ty ale uvědomuješ si,že díky te historii je takej jakej je a diky tomu,že to je pořad?

581 mima mima | 1. ledna 2012 v 2:23 | Reagovat

vi ste ale tuk tuk vi ste poriadni  vite co aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa je mi zvas :-! je mi to luuuto ze ste takyyyyyyyyy............................................................................................

582 rado rado | E-mail | 28. ledna 2012 v 20:56 | Reagovat

[503]: zdochnite!!!! O_O

583 paula paula | 16. února 2012 v 21:18 | Reagovat

Vsetkym by som urobila to iste,ziadna basa,ziadne pokuty,nech si vytrpia to iste,nech citia ake to je zazit taku strasnu zlobu vsade okolo,ake to je ked vam zaziva trhaju maso z tela,z tvare,ake to je umierat v takych strasnych bolestiach,vo vedomi ze ti nikto nepomoze.a vsetci sa neskutocne zabavaju.ludia su k..vy a navzdy to tak zostane.vyhovaraju sa nato ze maju slabsi prah bolesti,ale na mensie zranenia,na take bezne a nie na trhanie masa z tela!!!!!ja mam dvoch stafordov a zaboli ich aj ked im omylom sliapnem na labku.

584 matus matus | E-mail | 7. března 2012 v 21:16 | Reagovat

je to zaujímavé čítanie, čo sa tu popísalo, uvedomujú si niektorí ľudia, ako sa má vyšľachtiť fyzicky a psychicky odolný pes, pes, ktorý sa len tak hocičoho nezľakne, pes, ktorý sa svojeho majiteľa zastane a na ktorého sa môže majiteľ spoľahnúť? rozmnožovať psov len na základe výberu podľa exteriéru alebo krytérii typu ,,má dvostojný pohľad", ,,posobí sebavedomo", posobí tak a tak je nezmyselné a vedie k tomu, že existujú psy, ktoré sa chovajú len vdˇaka zovňajšku, no už dávno stratili svoje pôvodné vlastnosti. prečo si človek namiesto apbt nekúpi budla ak chce aby sa takto správal? na začiatku niekto písal, že už aj šľachtenie psa je neprirodzené, príroda robí čo? nešľachtí zvieratá prirodzeným výberom? ako je na tom vlk? nebojujú vlci medzi sebou o postavenie vo svorke podobne ako bojujú apbt? Nehrizú za pri tom? nešľachtí takto príroda aj napr. vlka, keď potom vo svorke majú potomstvo len vodcovský pár, ktorý si toto miesto vybojoval? prečo potom vlk ako niekto písal ziedol psa, nevyšľachtila ho k tomu príroda? Prečo sa ten pes neubránil, pokiaľ viem, apbt sa zväčša dokáže ubrániť aj viacnásobne ťažšiemu psovi, ako by v tomto obstáli psy, ktoré vidieť na psích výstavách ,,učesané" so zovňajškom podľa predpísaného štandardu? Nie je samotnáý život človeka bojom? Nebojuje človek o svoju existenciu, nekonkuruje v podnikaní? Prečo ľudia medzi sebou neustále bojujú vo vojnách? Bnojujú za spravodlivosť? Nie je toto kruté? Psie zápasy sú kruté, niektoré bez pravidiel sú doslova úchilné. Nie je väčšia krutosť boj ludí navzájom a zabíjanie civilistov ako sa to neustále deje vo svete z rôznych dôvodou? Najčastejšie zo zištných. Myslím si, že si je potrebné presne uvedomiť, čo je prirodzené a čo neprirodzené, čo je kruté a čo prirodzený boj, je treba si uvedomiť kde presne sú hranice, niektorí čo tu píšu zrejme hranice nemajú presne vyhravené. Čo by bolo z poľovníckych teriérov bez skúšok v umelej nore, kde je zatvorená líška, a pes ju musí z nory vyhnať? kde však nepríde o život líška ani pes, bez toho by boli by z týchto teriérov ďalsí pudli. Takto sa v súčasnosti poľovnícke teriéri skúšajú a je to legálne. Ako takýto teriér líšku z nory vženie? Ide to bez vzájomného hryzenia? Je to voči píške kruté, áno, no nieje kruté ak líška každí de) loví zvieratá? Nehryzie pri tom? Ako majú ovčiarské psy ubrániť ovce pred vlkmi ak nebudú toho schopné? Nerobia skúšky ovčiarských psov na strednom a ďalekom východe ich vzájomným zápasom? A nie je kruté, ak takýto pes bojuje s vlkmi, aby ochránil ovce? Asi by mal újsť aby nehrýzol vlka a vlk jeho, a čo ovce tie potom vlk nepohrizie a neroztrhá aj tie čo nezie? Videli ste v televízii ako vyzerajú roztrhané ovce od vlka? Jel lepšie, ak očiarských psov nešľachtia vzájomným zápasom, aby videli ich schopnosti lebo je to kruté a potom nech majú psov čo im ovce neubránia. Je treba veci vidieť triezvo a racionálne a nepopúšťať zbytočne svoje emócie.

585 brano brano | E-mail | 9. března 2012 v 15:51 | Reagovat

Pitbull ma najvetšie game a dlho vydrži ked je dobre cvyčeny.. proste na dobreho pitbula sa nechyta žiaden pes. jedinu nevyhodu ma že je menši..

586 kajuska007 kajuska007 | E-mail | 17. března 2012 v 14:35 | Reagovat

[501]: Ja by som takých ludí zabíjala ! Takto týrať psov ? By som im to na vlastnej koži vyskúšala! :-(

587 ZDOCHNITE ZDOCHNITE | E-mail | 14. dubna 2012 v 23:00 | Reagovat

vy ste taky  magori hadate sa tu o picovinach stejne sa to nezastavi radcej sa starajte o to o co sa mate amimochodom najsilnejsi pes je   ANGLICKY BULLTERIER

588 Crucifix Crucifix | E-mail | 29. dubna 2012 v 13:29 | Reagovat

mg niekto tu ma fakt huste komentare zeby to pittbul nevydrzal ani 3 minuty z kandskou dogou sa spametajte....vsetko je len o vahe keby doga mala tolko kg co pitt tak ju pitt spapa na veceru aj z obojkom ...pittbul zabije kazdeho ineho psa v cca tej istej vahovej kategorii...

589 LOL LOL | 30. dubna 2012 v 20:44 | Reagovat

Nezáleží na plemene ale na ľuďoch. Pokiaľ nieje psychicky vyrovnaný majiteľ psa tak nemôže byt ani pes. A druhá vec, pokiaľ sa niekto bojí mať doma bojové plemeno kôli tomu, že by ho to zabilo, tak zabiť alebo znetvoriť človeka dokáže aj labrador. A za tretie ... psy vážiace viac ako 10kg sú len pre ľudí, ktorí ich dokážu zvládať.Nie že si 45kg baba zaobstará 80kg nemeckú dogu alebo kaukazáka, samozrejme, pokiaľ je to skúsená chovateľka tak túto vetu beriem späť. Pre začiatočníkov sú vhodné plemená ako labrador,nemecký ovčiak a pod. a pre dementov len plyšové psy. Pokiaľ chce niekto psa, ktorý dá dole hociktorého psa tak nech sa ide liečiť. Taký ľudia sú nebezpeční pre celé okolie, pretože majú psa ´zabijáka´, ktorého nedokážu zvládnuť. Hlavnou prioritou majiteľa psa by nemala byt agresivita voci okoliu ale ovladatelnost. Ďalej som tu čítal, že pitbul má vrodené aby útočil na psy. Raz som na prechádze s mojím nemeckým ovčiakom stretol 3ks americkych pitbulov a jedneho stafforda. Všetky psy šli ukážkovo bez vodítka popri nohe bez toho aby si môjho psa všímali.

590 d d | 13. srpna 2012 v 14:46 | Reagovat

d

591 d d | 13. srpna 2012 v 14:47 | Reagovat

d

592 BANDOG BANDOG | 13. srpna 2012 v 14:48 | Reagovat

americký bandog je najsilnejší pes

593 Shaman Shaman | 12. září 2012 v 17:34 | Reagovat

Je to zvrátené... Povzbudzovať agresivitu  medzi psami ? Je to čisto len o zisku ???

594 miriama miriama | E-mail | 16. listopadu 2012 v 8:26 | Reagovat

Ježiš preco to tim psom robite aj ked su v utulku alebo kde ale toto je hnusne a zle co robite mali bi ste sa hambit ze to este aj zverejnujete na internetovich strankach a este aj na to stavite peniaze ako kebi ste tipovali sportku ale toto niesu papier na tipovanie cisel su to zive tvori

595 D...d D...d | E-mail | 28. prosince 2012 v 19:56 | Reagovat

kokoti ktory tiraju psov

596 Slelector Slelector | 31. ledna 2013 v 11:14 | Reagovat

Jste banda skurvených buzerantů, jak toto mužete dopustit. Bych na vás poslal svou smečku argentinských dog a vase ostatky bych naházel prasatum vy čuráci pojebaní

597 Merak Merak | 17. listopadu 2013 v 13:28 | Reagovat

abyste se z toho vašeho pitbulla neposrali. S takovým levhartem by měl asi 3vteřiny na přežití (od 1kontaktu), pak by si ho vytáhnul na strom, kde by ho chudáka začal porcovat. :-D

598 Kkt Kkt | E-mail | 23. února 2014 v 12:48 | Reagovat

vi ste kkti chudaci psi !! :-|

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.